Vizitatori

marți, 8 martie 2011

Pentru cineva drag..................


Un vers, o seară, o secundă,
O lacrimă de dor, mai multe,
Un cuvânt cald din gura-ţi blândă,
Poeme-n inimi-aşternute…
Un surâs plin de fericire,
Sărut la timpul potrivit
Clădind alee-nspre iubire…
Ochii tăi când ne-am întâlnit,
Le-am adunat opt luni de zile…
Arhiva sufletului cântă
În ton şi culori de zambile
Peste iubirea noastră sfântă.
Nopţi lungi ce păreau fără zori,
Sau dimineţi seci, nedormite,
Seri fierbinţi, pline de fiori
Ce te-au statornicit în minte,
Le-am expirat în gând cu tine,
Le-am inspirat la al tău piept,
În lipsa ta am strâns suspine
Dar te iubesc şi-am să te-aştept
Să-ţi privesc ochii când rosteşti
Ce dor ţi-a fost să mă revezi,
Să-mi spui din nou că mă iubeşti,
Să-ţi demonstrez ce mult contezi.

Niciun comentariu: