Vizitatori

sâmbătă, 23 mai 2015

ALEGETI CALEA IUBIRII.

Sinele vostru inalt cauta doar adevarul si nu se lasa manipulat. El niciodata nu o sa va duca pe cai gresite. Cu el nu o sa aveti niciodata atitudini altele decat iubitoare. El va fi mereu unde este nevoie de el fara a avea pretentia de lider. El va da calm si pace interioara si va va indemna sa cautati doar adevarul in tot ce va inconjoara. El, Sinele tau, care este si in inima ta, este parte din Dumnezeu. Energia iubirii este insasi Dumnezeu.
Asculta! Simte bucuria si iubirea din inima ta! Acela este Creatorul care se manifesta in creatie prin trupul tau! Cand simti ca te inunda cate un val de bucurie si iubire, simti ca parca prinzi aripi si ca ai putea sa si zbori. Sunt multe minuni de descoperit care va vor duce cu viteza in dimensiunile superioare si duse vor fi toate problemele cu care v-ati confruntat anterior.
Alegeti doar calea iubirii pentru ca Divinul sa intre in viata voastra si sa va calauzeasca catre "RAIUL" mult cautat de voi.

Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com