Vizitatori

vineri, 16 mai 2014

Puterea de a merge mai departe

De multe ori am vrut să mă opresc dar am mers înainte.
De multe ori am vrut să nu plâng dar la un moment dat am izbucnit în lacrimi.
De multe ori mi-a fost frică dar n-am vrut să o spun.
De multe ori am avut nevoie de susținere dar n-am vrut să cerșesc sentimente.
De multe ori am vrut să am dreptate dar am realizat că lupt cu morile de vânt.
De multe ori am vrut să par un om puternic dar m-am pierdut în întunericul camerei mele.
De multe ori am strâns dezamăgirile la un loc și am încercat să scap de ele.
De multe ori mi-a fost teamă de eșec dar am decis că viața înseamnă risc.
De multe ori m-am gândit la ce fel de om voi fi, cât mă voi schimba, cât voi greși, dacă voi reuși să trec întotdeauna peste obstacole.
De multe ori am greșit și de câteva ori m-am încăpățânat.
De multe ori am preferat să tac, să mă ascund, să nu mă aștept la nimic pentru că mi-a fost teamă de dezamăgiri.

Niciun comentariu: