Vizitatori

marți, 12 noiembrie 2013

Poveste de dragoste

      De cand te-am cunoscut am luptat cat am putut
nopti si zile nu dormeam fara sa nu stiu de tine
sa te fac fericit e tot ce mi-am dorit
dar sa te supar nu am vrut
caci nu puteam sa te ranesc nici un minut
desi tu o faceai mereu la fel si tot mai des
si cuvinte spuse poate la suparare dar fara sens
te-am vrut numai pe tine doar pe tine si zile
sa te vad ca ajungi undeva ca esti bine
stiu ca tii la mine dar nu mi-ai demonstrat destul
si unoeri erai rece si ma faceai sa sufar indestul
nu inteleg ce vroiai si de ce faceai toate astea
cu ce am gresit sau poate asa a trebuit!?!
sa sufar nu mie usor
dar poate nici nu iti pasa de al meu dor
sau poate mai uitat si asta e a fost un timp pierdut
pentru tine poate asa mereu ai vrut
daka ma iubeai ma cautai si imi spuneai
dar mereu ai facut sa ma ranesti doar de la un simplu cuvant
esti dificil in felul tau de a fi asa imi spui mereu
dar cand iubesti simti asta si lasi orgoliul tau
te-am asteptat,te-am iubit,te-am respectat
dar oare cine iti va mai face toate astea cand eu am sa fiu de neskimbata!?!
ti-am vrut binele si nimik mai mult nu ti-am cerut
nici luna de pe cer nici sa imi oferi mai mult decat ai fi avut
poate nici nu mai vrut sau cine stie ce e in sufletul tau
in 3 ani nu a fost altul ca tine
te iubeam si te vedeam ca un inger plin de iubire
asta o spun din suflet ai fost perfect asta credeam
dar e incert…
si ma framanta orgoliul tau deja in mine existent
te respect pt tot ce faceai uneori bun pt mine
dar si tu stii asta ca nu ma meriti indeajuns pe mine
nu ai profitat niciodata si nu mai tratat ca pe oricine
cel putin asa cred eu cat erai cu mine!?
dar mai facut sa sufar intr-un fel
cum nici nu ma asteptam de la tine
sper ca intr-o zi sa te gandesti la mine
si sa iti dai seama ce ai avut langa tine
imi va parea rau de tot ce fac
dar nici sa ma ascund nu pot si nici sa tac
nu ti-am gresit cu nimik te-am vrut langa mine
tu poate fara sa vrei ma respingeai prin iubire
cand erai plecat era totul un vis
chiar si tu asta mi-ai promis
imi spuneai mereu ca tu nu pierzi nimik
dar acum ca mai pierdut sunt un nimik?
Tu vei pleca si ma vei uita cred asta…
dar stiu ca niciodata nu mi-ai ascultat inima
si ma doare sa stiu ca totul sa terminat
pentru ca ne facusem atatea planuri de neuitat
si plang si sufar neincetat
cu totul ca la mijloc erau luni de zile
ce ne despartiau dar traiam pentru a ta iubire
nici cand nu credeam sa fii asa
dar brusc te-ai skimbat poate din vina mea
chiar daka am decis sa ne despartim
am facut-o pentru ca sa nu mai sufar
sau sa zicem ca sa nu mai “suferim“.
pe veci vor ramane amintiri ce ne leaga
tu poate o sa dai fok toate
sau uitarii ca sa treaca
oare alta va fi mai buna ca mine?
ce nu ti-am oferit eu?
si alta o va face pentru tine?
nici acum nu realizez ca am renuntat la tot
dar cred ca asa ai vrut si o sa iti fie bine
macar pentru tine
daka nu pentru mine!!!
si tu ai fost deacord cu asta stii bine.
imi aduc aminte cand ma strangeai la piept
si imi spuneai ca nu vrei niciodata sa te pierd
imi aduc aminte cand in parc ne plimbam
si ma faceai sa ma simt cum nici nu credeam
cateodata ma inlocuiai pentru prieteni
si stii si tu prea bine ca nu faceai bine
si ai vazut ca am inceput sa ma skimb
in ultima vreme,dar nu in bine.
Am invatat din greselile altora si greselile mele
Nu datorita tie ci ambitiei mele
Insa am invatat sa fiu puternica in felul meu
Sa ma ridik cand altii ma doboara
Sa lupt si sa merg mai departe
Sa profit fara regrete
Si multe altele ce singura le-am invatat
Intr-un timp atat de scurt
Dar de neuitat…
Tu?mai facut sa vad viata cu alti ochi
Nu stiu daka e bine sau rau
Dar oricum nu iti va pasa de mine
Asa cum ai facut mereu.
nopti si zile le pierd in durere
imi aduc aminte cand dormeam noaptea langa tine
si ma strangeai la piept cu iubire
iti placea sa ma saruti sa ma simti si sa imi vorbesti
si mereu sa fiu aproape langa tine simteai ca traiesti
imi aduc aminte atatea cuvinte din partea ta
dar alea doar atat au fost cuvinte nu si simtite.
ti-am oferit iubirea mea din suflet si fara regret
dar acum ma intreb oare am facut bine sa te astept ?
insa e tarziu sa ma mai intreb aceste cuvinte
trebuia sa imi dau seama de la inceput ca nu vor si simtite
si sper ca dupa cativa ani sa poti citi ce am scris
si dupa multa vreme poate te vei skimba…doar am zis
si sa simti ca acolo candva am fost a ta
si sa nu uiti ca mereu voi ramane fata care te va astepta…
cafeaua ce o beam impreuna dimineata
si seara cand ma chinuiam sa luam impreuna masa
stii cat de incapanata eram
dar tu ma iubeai si eu te iubeam
imi aduc aminte primul sarut prima strangere de mana
pe care nu am so uit
prima poza ce imi aminteste de tine
primele cuvinte sincere ce le spuneai doar mie
orice aveai pe suflet mereu mi-ai spus
orice simteam eu mereu ti-am spus
ce a lipsit?ce nu a mers bine?
numai noi stim si vom sti foarte bine
in ultima vreme cuvinte multe ne-am reprosat
dar niciodata nu ne-am jignit ci ne-am impacat
dar mereu mereu se repeta
aceleasi vorbe fara sa incercam sa fie bine cumva
iubirea mea va fi mereu exprimata in cuvinte
si niciodata poate nu vei intelege si poate nici nu vei incerca
dar cel ce a iubit macar odata sigur se va afirma
si va intelege macar povestea mea…!!!!!!!!
AMINTIRILE MAI MULT SAU MAI PUTIN VOR FI DATE UITARII,VEI RAMANE O SIMPLA PERS IN VIATA MEA,VEI FACE PARTE DIN TRECUTUL MEU DESI AS FI PREFERAT NICI SA NU EXISTI IN AL MEU DAR ASTA E ASA A FOST SA FIE…CANDVA NE VOM INTALNI ORGOLIUL MEU CU AL TAU NU STIU CE VA IESI…DAR VOI LUPTA PT TOT CACI STIU CA POT IAR TU VEI FI UN NIMIK PENTRU CA ABEA ACUM REALIZEZ CE ESTI SI CE AI FOST!AM PIERDUT UN NIMIK DAR ACUM CREDEMA AM CASTIGAT O AVERE…!!!

Niciun comentariu: