Vizitatori

marți, 12 noiembrie 2013

Te urasc sau te iubesc!

         Te urasc si te ador in acelasi timp…urasc uneori felul cum imi vorbesti si felul cum te comporti dar ador sa te privesc asa cum esti in acelasi timp urasc can esti la distanta,urasc ca te urasc si totusi mai mereu o fac dar ador cum esti cand esti cu mine si ador cand ma privesti doar pe mine urasc cand esti plecat si felul in care uneori parca imi citesti gandurile dar te ador cand vii akasa si ca prin gandurile mele simti mii de cuvinte te urasc atat de mult ca parca as vrea sa te urasc mereu si te ador cand ai dreptate in felul tau te urasc pentru ca imi zambesti foarte rar si cand am nevoie nu te am dar te ador pentru ca imi vorbesti frumos si zambesti cand am nevoie urasc faptul ca ai dat totul uitarii intr-o clipa si ai renuntat cand eu credeam ca lupti cu adevarat urasc cand ma minti si ca tie bine departe cand eu ti-am zis ca e greu in strainatate dar te ador si atunci cand tie greu ma suni si imi spui oful tau urasc uneori cand ma faci sa rad,pentru ca apoi dispari si sufar in gand si mai rau cand ma faci sa plang si nu esti langa mine urasc uneori anumite momente din viata mea si as fi dat o viata sa nu le am in calea mea urasc ca nu ma suni cand zici ca tie dor de mine dar te ador pentru singurul lucru ca iti pasa de mine vrei mereu sa stii doar ca mie binedar nu imi este caci nu esti langa mine dar cel mai mult urasc felul in care nu te urasc,nici macar pe aproape,nici macar putin,chiar delok!!!

Niciun comentariu: