Vizitatori

miercuri, 17 noiembrie 2010

Am aflat.......

Am aflat fericirea, ajutandu-i pe ceilalti s-o gaseasca.

Nu am niciun fel de temeri.

Nu urasc pe nimeni, nu invidiez pe nimeni, ci iubesc toata omenirea.

Sunt implicat intr-o munca pe care o iubesc si in care amestec cu generozitate jocul.
Astfel, nu obosesc niciodata.

Imi exprim zilnic multumirea, nu pentru obtinerea a mai multe bogatii, ci pentru intelepciunea cu care acum recunosc, imbratisez si folosesc din belsug bogatii aflate sub stapanirea mea.

Nu rostesc niciun nume dacat doar pentru a-l cinsti.

Nu cer nicio favoare de la nimeni, cu exceptia privilegiului de a-mi impartasi bogatiile cu aceia care le vor primi.

Sunt in relatii bune cu constiinta mea.
Astfel, ea ma indruma corect in tot ceea ce intreprind.

Nu am niciun dusman, deoarece nu ranesc pe nimeni, indiferent de motiv, dar beneficiez de pe urma tuturor acelora cu care intru in legatura, invatandu-i calea de a obtine bogatii durabile.

Detin mai multe bogatii materiale decat imi sunt necesare, deoarece nu sunt lacom si ravnesc doar la lucrurile materiale pe care le pot folosi pe parcursul vietii.

Detin o proprietate imensa, scutita de taxe, deoarece exista in principal in mintea mea,constand in bogatiile nemateriale ce nu pot fi evaluate sau insusite decat de cei care adopta stilul meu de viata. Am creat aceasta vasta proprietate, respecatand legile naturii si adaptandu-mi obiceiurile la acestea.

Niciun comentariu: