Vizitatori

joi, 18 noiembrie 2010

E noapte........

E noapte.........e noapte in inima-mi ranita si flaminda.......s-apoi ca o scanteie, timid clipeste-o stea....e ca un licar.....incet, incet......ca o fantasma...............apoi navalnic ca o izbucnire alba, ca o explozie de viatza sau ca o oaza intr-un desert batut de vanturi si suspine apari......apari chiar tu........tu ca un inger sau poate esti o zana cu chip duios, nostalgic, cu ochi adanci si calzi vibrand de pasiune...........si mi se pare ca te uiti la mine sau doar halucinez, si simt cum inima-mi tresalta si cum ca un torent ce rupe bariere si ziduri de singuratate, ma-nvaluie caldura si simtzurile o iau razna...incep sa zbor si sa plutesc, pot sa pasesc pe nori, si valuri dupa valuri de dragoste imi sparg cetatea de durere ce-am construit-o in anii ce au trecut, si simt cum TE IUBESC dintotdeauna parca, asa cum pasarea-si iubeste cerul, cum pestele-si iubeste apa, si un minut SIMT CA TRAIESK - si sunt stapinul lumii, nimik nu-mi sta-n cale, da e un vis frumos din care as vrea sa nu ma mai trezesc, si totul e asa perfect, de aceea pot spune ca Te iubeam chiar inainte de-a ne intalni , si...TE IUBESK CU DISPERARE........iar inima-mi iese din pieptul prea stramt parca, transpir rece si cald si toate laolalta si uragane de senzatii imi inunda simturile chinuite si le-nviaza parca, si vreau sa strig, sa strig de fericire.....apoi mii de secvente romantice cu tine, apusuri, rasarituri feerice plutesc-n fata, visez frumos, si ma intreb oare-i posibil?.......dar cand te strang la piept ca sa-ti repet a mia oara cat te iubesk de mult, incep sa simt ceva, ceva ce nu-i la locul lui, si simt cum ochii tai pierdutzi cauta alti ochi parca decat ai mei si-atunci... descopar cu teroare....... chipul tau nu ma privea pe mine privea in zare.......o, nu , nu!!! ....si simt ...si simt cum dintr-o data incep sa cad, sa cad din ce in ce mai tare in haul disperarii si urlete de moarte imi stau sa-mi iasa.............. o gheara nemiloasa imi sparge inima si trage adinc in jos, si cad din nori.......mie frica .....mie frica sa ma uit in jos...............iar ochii mei cu disperare cauta lumina chipului tau si nu o vad, nu-i nicaieri, strig dar nimeni nu m-aude.........vreau ca sa ma prind....vreau sa ma agat de ceva real, nimik nu vrea sa ma mai tina...totul parca-i din fum si din iluzii parca....incep sa urlu si plang si tip dar cad din ce in ce mai tare......apuk sa vad doar o sclipire parca...sau oare mi se pare? .........si simt cum viata mi se scurge....si parca nu mai am putere.... sa lupt.....ptr ce as mai putea lupta?...cand nimeni nu ma vede.....apoi rasbunator ma fulgera imagini cu tine, cu noi2, simt parca inka trupul tau catifelat si moale, si mierea buzele tale moi si senzuale, cliseu al irisului tau fermacator ma arde-n suflet, apoi cum sanii tai imi sfarie pe pieptu-mi si ma doare........dar sunt doar amintiri ce dor, amintiri care le voi lua cu mine in mormant.........mai strig odata sau doar incerc, dar gura nu m-asculta...........nici nu mai am putere......chiar de-as avea ce rost mai are?.........nu.......e un blestem ori asa e viatza?...............si-un frig intunecat si nemilos ma cuprinde ca-n ghiare............akum nu mai urlu, ci ma intorc in jos sa cad mai tare si bezna ma cuprinde lacom............., da, suferinta de-a trai fara tine e mult mai rea ka moartea........si tot imi este frica...............mie frica, oare-am ranit cumva angelicul tau suflet pur, oare-am patat cu lacomia simtzurilor mele faptura ta gingasa?......ma tem, ma tem sa nu-ti ramina rani in suflet......in sufletul tau cald,nevinovat,.......si-accept....accept caderea, ma scufund......poate ca acolo jos e locul meu, in moarte....iar sufletul-mi sa fie amar etern, uitat, un rezultat al dezamagirilor si al iluziilor desarte..........

Niciun comentariu: