Vizitatori

marți, 16 noiembrie 2010

Singur

Singur pe lume, ratacesc pe drumuri, Merg fara tinta, nu stiu ce sa fac... Ma ratacesc printre prezumtii, ganduri, Ma cert cu ele, s-apoi iarasi tac. Si in tacerea grea apasatoare, Ce caracterizeaza doar singuratatea, Ma-ntreb adesea: De ce oare?? Si unde Doamne-mi este jumatatea? E-atat de greu singur sa traversezi, Viata toata de la est la vest, Sa uiti de bucurii, si sa visezi, Sa te trezesti ca nu stii cine esti! Sa simti cum creierul ti se desprinde, Si cum ti se transforma in fluid, Curgand in fluvii mintea ti-o cuprinde Lasandu-ti capul gol si plin de vid. Neputincios ma pravalesc pe-o rána, Cu disperarea - sora mea ....- Si ma trezesc strangand in mana, Dragostea mea taiata-n jumatate. Imi amintesc de tot pe loc, De drumul greu pe care l-am parcurs, Dar nu-mi pot aminti deloc: Cum singur si pe-o rána am ajuns? Norocul meu, ca mintea imi revine, Si-ncet, incet ..incep sa-mi amintesc... Ca-n viata e speranta ce te tine, Mai jos de-atat sa nu te prabusesti...dar sa nu uitam ca speranta..e o curva ce ti-o trage mereu...

Niciun comentariu: