Vizitatori

miercuri, 17 noiembrie 2010

A visa inseamna a fi puternic a spera.......

A visa... Nimic mai simplu, nimic mai frumos...sau poate ma insel cumva?
Dar câtii dintre noi reusesc asta? Câti dintre noi, îsi rezerva cinci minute pentru a visa, pentru a lasa gândul sa zboare nestingherit, sa simti aripile deschizându-se sub atingerea vântului? Întotdeauna mi-am închis ochii si am vazut acea acvila maiestuoasa zburând lin si plutind parca în aer. Doar o usoara bataie a aripilor si zborul este desavârsit, atingând perfectiunea. Nu îmi doresc atingerea ei, ci doar sa simt zborul în mine. Visez mult si visez tot timpul, uneori chiar mergând pe strada. Oamenii care au intrat în viata mea nu m-au împiedicat în a îmi urma visele, visele mele care m-au facut si ma ridic de jos, atunci cînd simteam ca lumea mea se va prabusi fara a avea puterea de a ma ridica. Acvila mea maiestuoasa, la care ma gândeam mica fiind, m-a ajutat si mi-a dat puterea aripilor ei. Asa m-am ridicat mereu. Mai puternica, mai încrezatoare în mine. si tot asa am reusit sa îmi urmez visele. Întotdeauna am visat numai lucruri frumoase, pozitive. si le-am urmat. Caci am învatat ca daca mi-e frica de ceva, de acel ceva nu vei scapa. si tot asa am vazut ca a sustine un zbor, chiar daca tu îti încetinesti drumul e mult mai important pentru tine . Viseaza mereu, viseaza mari albastre , viseaza ca exista cineva care te va iubi neconditionat pentru ceea ce esti tu ca si suflet. Ca va sta lînga tine sustinându-te , când tu vei fi la pamânt. Viseaza casuta ta la malul marii. Viseaza si vei vedea ca totul va deveni realitatea ta.
Urmeaza-ti mereu drumul si visul. Va fi cea mai palpitanta si frumoasa calatorie. Va fi însati viata ta. Viseaza chiar si cu ochii deschisi, chiar daca în ochii multora vei trece drept un neînteles. Dar visele tale, acele vise pe care le vizualizezi în mintea ta, vor fi realizabile, pentru ca tot Universul va conlucra pentru îndeplinirea lor. Ajuti mereu si daruieste de fiecare data tot ce tine de tine. Poate vei pierde, dar cel putin eul tau interior va fi linistit si împacat. si zboara mereu, oriunde, cunoaste prin puterea imaginatiei zborul pescarusilor, saltul delfinilor razbind apa marii, cunoaste si strabate universul si inchipuie-ti ca esti pe o stea si vezi lumea. Cum e ? A mea este minunat de frumoasa, pentru ca asa o fac. E greu, dar merita. A ta cum e?

Niciun comentariu: