Vizitatori

duminică, 22 martie 2015

Dincolo De Ganduri

Nu am cunoscut doar oameni buni, dacă ar fi fost aşa nu aş mai fi vărsat atâtea lacrimi, nu aş mai fi cunoscut dezamăgirea, minciuna. Şi cred că aş fi rămas omul naiv... Dacă nu aş fi cunoscut şi "altfel de oameni" acum nu aş şti să apreciez cu adevărat oamenii buni. Până să întâlnesc prieteni adevăraţi i-am cunoscut pe cei falşi. Până să cunosc oameni care oferă am cunoscut oameni care doar cer, pretind...dar care nu spun un"mulţumesc".Până să cunosc norocul am cunoscut ce înseamnă să ai cu adevărat ghinion. Până să-mi spună oamenii:"Ridică-te, tu poţi" M-am ridicat şi mi-am spus că pot. Am devenit puternică când oamenii pentru care mi-aş fi dat viaţa au plecat fără păreri de rău, fără "iartă-mă" fără explicaţii...Până să cunosc oameni care respectă, care nu judecă, care înţeleg i-am cunoscut pe cei care critică şi blamează la orice pas. Pe cei care nu se cunosc pe ei dar îndrăznesc să spună că, cunosc pe alţii...Până să cunosc oameni calzi am cunoscut oameni cu suflete îngheţate. Până să cunosc oamenii care ajută am cunoscut pe cei care întorc spatele. Până să fiu omul de astăzi.. am fost un copil naiv care credea că toţi oamenii sunt buni. Că e imposibil să nu ţi se răspundă cu bine dacă faci bine, ca mai apoi să înţeleg că oamenii sunt diferiţi, că te rănesc exact oamenii de la care nu te-ai fi aşteptat niciodată. Până să-l cunosc pe EL am cunoscut bărbaţi cu sufletul gol, care te fac să crezi că e o binecuvântare că au intrat în viaţa ta, dar apoi îţi blestemi zilele în care i-ai avut alături. Până să cunosc oameni buni, am cunoscut, am văzut oameni dispuşi să rănească, să mintă, să plece deşi-i iubeşti. De aceea astăzi apreciez tot ce am, pentru că înainte să cunosc bucuria am cunoscut tristeţea. Înainte să cunosc zâmbetul am cunoscut din plin (încă de când eram copil) lacrimile.
Înainte să cunosc oameni buni am cunoscut "altfel de oameni".
17-Martie-2015
Iuliana Şuiu

Niciun comentariu: