Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Declaratii de dragoste!!!!!!!!

“Te-am iubit cu privirea…te-am iubit cu sarutul…te-am iubit cu mangaierea…acum te iubesc cu toata fiinta mea…”

“Te iubesc pentru ca … imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata. Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi. Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne”,
“Te iubesc pentru simplele banalitati pe care le faci, te iubesc pentru ca bei apa, pentru felul in care te incalti, pentru felul in care porti diferite obiecte. Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi…”
“Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu…”
“Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala. Te iubesc pentru ca esti totul meu. Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru…” 

“Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vorbesti. Te iubesc pentru a tot ce esti, realizezi sau nu. Te iubesc in mod obsesiv…Te iubesc in mod patetic… Te iubesc orbeste… Te iubesc. Stii ce? Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi.”

“Roua zorilor de mai, iti saruta buzele, si iti ureaza buna dimineata, soare!………maretia sa Luna iti sopteste, dulci vorbe de iubire… iti  intinde inima mea in palma?”
“Sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta le meriti, eu din pacate nu le stiu pe toate ca sa ti le spun… din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc… nu pot atinge stelele pentru a ti le darui… nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu, trupul meu… intreaga mea fiinta!”

“Daca iti spun ca te iubesc inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti, pentru ceea ce ma faci sa simt cand sunt cu tine, pentru sufletul tau de aur… pentru tot ceea ce reprezinti pentru viata mea. Si cum sa nu te iubesc cand pentru tine simt ceea ce nu am simti pentru nimeni niciodata? Cand tu ma faci sa ma simt cea mai importanta persoana din intreaga lume?”

“Cum sa nu visez la tine…cum sa nu te vreau langa mine in fiecare clipa…cum sa nu te iubesc…cum sa nu vreau sa te stiu langa mine tot restul vietii? Nu am cuvinte de ajuns ca sa-ti spun tot ceea ce simt pentru tine…sper doar cu timpul sa-ti pot demonstra toata dragostea pe care ti-o port…TE  IUBESC”
“DRAGUL MEU TE IUBERC ATAT DE MULT… FIECARE CLIPA TRAITA LANGA TINE IMI UMPLE INIMA DE FERICIRE. TU ESTI TOTUL PENTRU MINE”

“Cuvintele mele par goale si fara sens, scrierile mele sunt de neinteles, strig dupa ajutor dar nu ma aud in Ecou, realizez doar ca sufletul meu mi-e gol… Mi-e frig fara tine, mi-e frig fara imbratisarea ta, mi-e frig fara NOI DOI… Un fulg de nea este pe fereastra mea… o deschid incet ca sa nu il pierd….in zadar incerc  fiinda el se topeste usor e ceva plutitor… il cuprind in maini si incep sa plang nici macar lacrimile mele nu il readuc la viata si plang si plang, iar plang…. ma uit in palma mea care usor se ingheta de la degete si apoi mai sus tot mai sus am inghetat complet… ma simteam ca intr-un cavou fara lumina , fara caldura totul e rece si pustiu. Iar strig , strig din toate puterile vocea imi raguseste si nimic, absolut nimic…  De o data vad o umbra care se apropie cu pasi repezi incerc sa imi dau seama cine este dar nu realizez…….ma acopera , ma ia in brate ma saruta dulce, dulce. Deschid ochii si te vad esti TU ingerul meu, esti trist ochii tai se scalda in lacrimi, de ce? Atat de bine ma simt in bratele tale incat nu ti-as mai da drumul nici daca m-ai implora, te strang tare sa te simt , sa iti simt caldura care ma linisteste. Sufletul tau e atat de pur si inocent, stiu si iti explic nu vroiam sa pierd acel fulg de nea vroiam sa ti-l dau tie dar nu am mai putut s-a topit si am inceput sa plang si apoi nu stiu ce s-a intamplat!!! Nu te intrista ingerasul meu, acum ma vezi EU sunt cea pe care o iubesti…….nu am putut sa-ti dau in dar fulgul de nea dar ti-am dat inima mea mai mult
ti-am dat chiar VIATA MEA si vreau mereu sa fiu a TA………………Te Iubesc !!!”
“In felul meu nespus de omenesc, tanjind mereu sa-ti definesc faptura,gresesc si ard si pierd si te iubesc….”

“Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri. Sunt un gand hoinar, ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incediate de soare, secunda boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit. Sunt firul de iarba peste care treci acum grabit, sunt frunza pe care o tii ingandurat intre degete. Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand… Iubitul meu, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca. Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau…sfarsitul unei lumi si nasterea  alteia. Iubitul meu esti vis si … durere. Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta. O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.Te mai astept o viata…S i ce altceva as mai putea sa iti ofer decat doi ochi caprui, frumosi si un zambet cald, care sa iti calauzeasca pasii zi de zi!”

“Un om e un inger cu o singura aripa si are nevoie si de cealalta aripa pentru a putea  zbura.”

“Ai aparut in viatza mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura  si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata ta nemaiintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar trandetea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima. Dragostea este intotdeauna gat sa ierte, sa aiba incredere, sa spere si sa indure orice urmeaza. Dragostea e ca vantul, nu o poti vedea dar o poti simti.. Se intampla in viata sa iubesti dar sa fi rania, iti iei viata de la capat vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubire e cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta.”

“Am scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge numele tau”

“Vreau sa fii cuminte ca un ingeras, curata ca roua pe petalele de flori,parfumata ca padurea de salcami infloriti, imbatatoare ca aerul muntilor inzapeziti si ametitoare ca inaltimea unei cascade ce nu are sfarsit! fie misterul sarutului tau imens ca apusul soarelui in largul marilor, statornica fie dragostea ta ca stanca in lupta cu valurile,sa fii asa pentru o persoana, altfel fara rost sunt toate. Priveste in jur, esti UNICA, gaseste UNICUL , si nu mai privi in jur…”
“Ador clipele in care imi esti alaturi si urasc tot ce ne desparte… o viata am si de aceea nu vreau sa am rabdare… vreau sa te fac sa te simti “cel mai iubit dintre pamanteni”… imi permiti?”
“In lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu… aceea esti tu iubirea mea !”

“10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% te iubesc !”

“Tu vei fi mereu langa mine, timpul ce trece va sta. Si rasaritul cu apusul… poate, se vor saruta.”

“Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut… Ce-ai zice sa ma ajuti sa urmez tratamentul?”

“Inima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna  la usa este cine trebuie.”

“Cand ma uit la soare, te vad pe tine: cand ma uit la luna te vad pe tine: cand ma uit la  mare , te vad pe tine! Da-te la o parte din fata mea!”

“Daca-s fi o lacrima in ochii tai, m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele. Daca tu ai fii  o lacrima in ochii mei, nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!”

“Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul… rasul, sa iubesti  inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui ccare-ti tine loc de soare.”

“Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheata pe soare inseamna ca te va iubi mai mult ca mine.”

Un comentariu:

Floor Lola spunea...

Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
(1) dacă vrei bani instantanee
(2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
(3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
(4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
(5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
(6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
(6) dacă doriți limba de comandă
(7) dacă doriți să fiți membru al continuității
(8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
(9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
(10) puterea de a câștiga cazul
(11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
(12) dacă vrei farmec
(13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
(14) dacă doriți un loc de muncă
(15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...