Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Te iubesc puiutzul meu


Te iubesc foarte mult, puiutul meu8->:X:X:X si regret toate momentele urate care se petrec:-< imi e dor sa fim iarasi noi, doi romantici, doi lunatici =p~8-> si stiu ca maine-poimaine trec toate si se vor calma apele si pe la noi. beibii, tu imi dai putere sa merg mai departe!! si nu am sa te parasasesc (cu atat mai putin sa imi aluneci printre degete)nici in ruptul capului. da? doar cand ma gandesc la tine ma cuprinde o bucurie in suflet si cand iti simt lipsa tot mai tare si mai tare (mai ales cand sunt trista si te vreau si mai aproape) parca iti simt parfumul si totul incepe incet sa capete culoare. vreau sa fii mereu fericit, sa te stiu al meu si doar al meu pentru totdeauna.....meriti tot ce e mai bun pe acest pamant,scumpule! si ti-am demonstrat asta de nenumarate ori.
Nici nu stiu cum sati mai spun cat de mult te iubesc, cat de mult astept acel moment in care vom spune da in fata ofiterului starii civile8-> numar clipele pana cand vom fi din nou impreuna, pana cand vom fi la casuta noastra, doar noi....8->
te rog frumos, atunci cand ne mai certam sau exista dispute, sau te gandesti la lucruri care mie numi plac (cum ar fi daca mai vreau sa fim impreuna) aduti aminte de un lucru: TE IUBESC! si cred ca e tot ce conteaza pt ca dupa orice furtuna iese soarele,iubi, si nimeni si nimic, nici macar o cearta nu o sa ne desparta pe noi!!! daca nu iti este clar, sa iti intre bine in cap.bine,scumpule?nici nu stiu cum sati spun cat de mult regret faptul ca ne-am tot ciondanit zilele astea si ca ti-am dat si eu motive de stres in loc sa incerc sa calmez lucrurile:-< ma doare sufletul si simt asa un gol in stomac doar cand ma gandesc cat am fost de ipocrita ca am scos mai tare in evidenta lucruri care se intampla din cauza ca ai multe pe cap:-< sunt extrem de fericita cand suntem impreuna si de aceea zambesc tot mai tare, ca macar cand suntem impreuna sa incerc sa fac sa decurga bine lucrurile. nu stiu daca ai observat, dar tratez toate conflictele cu mai mult calm, sau ma inchid, dar apoi it spun ce am pe sufletel.iubitule, nu imi pot inchipui viata asta fara tine si nici nu vreau sa te pierd:( ar insemna sfarsitul lumii pentru mine. atat de mult insemni pentru mine8-> tu esti ratiunea mea de a trai, esti singura persoana care atunci cand vede ca nu mai pot sa merg mai departe ma ridici si ma duci tu. de cate ori miai fost alaturi numai noi stim, si credema nu imi ajunge o viata  sati pot multumi suficient!!! toate lucrurile marunte pentru mine insemnea foarte mult. un simplu zambet al tau imi inveseleste intreaga zi. noaptea adorm cu tine in gand si esti prezent in gandurile mele si cand ma trezesc:x dragul meu, imi cer a mia oara scuze pentru cele petrecute, pentru purtarea mea, pentru TOT! si sa nu-mi spui ca din nou nu a fost vina mea, pentru ca a fost. pun prea mult la suflet totul:-< stiu ca nu e bine, dar mno.asta este....eu tot TE IUBEEESC!


Niciun comentariu: