Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Iarta-ma ca te am mintit

Iubirea-ti face viata o magica poveste fara sfarsit, dar ce dureroasa e dragostea neimplinita ce-ti pare o poveste caruia nu ii gasesti nici macar inceputul…Ce frumoasa poveste de dragoste ne-am inceput noi doi, iubire, cu cata pasiune am depanat-o si cata deznadejde simt in inima mea tradatoare acum cand inteleg cum am ajuns sa-i scriu finalul.  Cat am putut gresi… In ignoranta mea cum am uitat sa te mai fac fericita, am uitat ca tu esti personajul principal al povestii, am inteles abia dupa ce te-am pierdut ca in jurul tau se tese totul si fara tine totul se destrama! M-am crezut un mare scriitor si am rupt penita firava ce-ti scria cu atata grija-n suflet, am rupt-o scrijelind minciuni si vorbe trufase, am rupt-o si nu mai am cu ce sa ajung in inima ta.Sa imi cer iertare acum imi pare ca ud o planta ofilita… Si totusi eu inca simt ca vreau si pot sa te fac fericita. Imi cer iertare, pentru ca mai cred in minuni, tu stii ca mai cred in ele datorita tie. Nu pot sterge minciuna ce a distrus acele clipe, la fel cum nu pot schimba  nici faptul ca inima mea te va iubi mereu tot restul clipelor ramase.Iarta-ma ca ti-am distrus printul insa eu am fost mereu un broscoi transformat de iubirea ta… daca ma vei iubi din nou voi renaste mai bun ca inainte… daca nu ma vei ierta, voi ramane-n urma ta cel mai mare admirator al tau… ai fost si vei fi mereu minunata – un basm frumos pentru cei care merita sa li te daruiesti.


Niciun comentariu: