Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Vraja

Poveste…
Daca sunt dezamagiri in inima ta te pot ajuta sa le uiti,
daca regreti greseli in sufletul tau te pot ajuta sa te ierti,
daca ai nelinisti te poti adaposti la pieptul meu,
daca ai vise vreau sa le visam si sa luptam pentru ele impreuna mereu.
Daca ti-e dor eu stiu sa iubesc,
daca ti-e frica eu stiu sa ocrotesc.
Daca ti-e greu eu stiu sa ajut,
daca simti nevoia sa daruiesti am o inima de umplut.
Daca iti cauti raspunsuri voi intreba si eu pentru tine,
daca te pierzi printre ganduri le vei putea depana cu mine.
Daca lumea iti pare nebuna
ia-ma pentru totdeauna de mana,
sa redevenim copii, sa te leagan in brate, sa ma-ndulcesti cu saruturi,
sa ne zambim aiuriti,
sa ne jucam fermecati, sa ne adoram chipurile indragostite si sa facem din ele printese si printi.
Sa stai in tronul bratelor mele, sa te vrajesc cu-nchipuiri
pana toate stelele cerului ti le-adun in priviri
si cand te-astepti sa se risipeasca din nou in vazduh
sa ti le torn pe toate-n inima, cu un sarut…
si sa-mi zambesti misterioasa, sa-mi ceri o poveste
si eu sa-ti spun preferata ta, povestea care-n viata noastra este.
…si-o vraja.
Dragoste-n sus, dragoste-n jos, dragoste-n urma, dragoste inainte,
Dragoste-n gesturi stangace si dragoste in cuvinte,
Dragoste adanca pana la suflet, dragoste inalta pana la stele,
Aduna-te toata in inima iubirii mele!

Niciun comentariu: