Vizitatori

vineri, 22 martie 2013

Jocul dragostei

Sa cer un semn, iubitule,spre-a nu te mai uita?
Te-as cere doar pe tine,dar tu nu esti al meu:
Sa-ncerc sa duc o lupta,ce va fii foarte grea
O lupta pentru tine,si pentru dragostea ta?

Sau sa renunt la tine,sa cred c-ai fost un vis
Un vis visat in noapte,care in zori s-a stins
A fost doar o iluzie,care incet s-a spulberat
Chiar daca a fost frumoasa,azi s-a terminat.

Imi place felul tau de-a fii,imi place tot la tine
Dar cel mai tare mi-ar placea,sa fii langa mine
Eu te port mereu in minte,dar oare tu la mine
Te gandesti macar o clipa,vrei sa fiu cu tine?

Sau pentru tine e un joc,dar cu multa iubire
Tesut de tine cu atent,din mii si mii de fire
Cu ace mici ce nu le vad,ai tesut incet iubirea
In fiecare zi in care,eu iti intalneam privirea.

Chiar de as vrea sa evadez, din cursele iubirii
Eu nici cand nu o sa pot, sa te dau uitarii
Pentru ca o data intrat, in inima mea mare
De acolo nu mai poti sa iesi, si asata doare tare.

Doare ca tu esti departe, si nu pot sa te sarut
Nu pot simti buzele tale, chiar de dpresc mult
Chiar daca imi doresc,nu pot singura sa lupt
Cand pentru tine totul pare a fi..........doar un joc placut.



Niciun comentariu: