Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Stelele

Stelele, credeam ca sunteti toate ale mele, surori de nedespartit care-mi asculta si-ndeplinesc toate dorintele, si asa a fost pana in ziua cand v-am tradat pentru iubirea unei singure persoane. Crezusem ca am descoperit ceva minunat, crezusem ca-n ochii ei va voi gasi pe toate asteptandu-ma, ca-n bratele ei va voi imbratisa in sfarsit pe toate. Am asteptat nerabdatoare miracolul. Dar visul meu s-a destramat ca lumina voastra sub soare. Poate ca unele lucruri nu sunt intradevar facute pentru aceasta lume, la fel cum stralucirea stelelor nu e facuta decat pentru noapte.
Raman cu voi iubite surori, sa visam impreuna in tacerea noptii, sa ascultam in tacerea tanguirile soptite ale intunericului pentru ca noi, strajerii noptii, vedem si intelegem lucruri pe care restul lumii nu le stie si chiar daca mai cadem si-ngenunchem uneori, noi, stelele, vom fi mereu libere!



Niciun comentariu: