Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Mie dor de tine

Imi erau atat de dragi diminetile cand ma puteam bucura de privelistea chipului tau luminat de o neasemuita frumusete si pace. Imi erau dragi diminetile cand clipele treceau cu o incetineala magica in timp ce ma lasam invaluit de frumusetea trupului tau gol, de mirosul lui, de amintirile noptii...
Cum ai putut sa ma lasi prada singuratatii, lumina inimii mele, tu n-ai cum sa-ntelegi cat de mult insemni pentru mine, tu ma iubesti si spui ca te chinuie dorul de mine, dar n-ai sa aflii niciodata cat de dureros e dorul de tine. 
Dorul de tine e cea mai mare suferinta pe care ar pute-o indura un barbat, Doamne am fost cel mai norocos dar astazi ma simt cel mai nefericit.
Vino mai degraba iubito, vino pana nu inebunesc de dorul tau, si pana-ai sa ajungi mai trimite-mi vorbe, suspine si fiori de peste mari si tari, caci astea sunt singurele lucruri care m-au tinut in viata de cand nu-mi mai esti alaturi.
Acest cadou e o bucatica din dragostea mea nesfarsita, sper sa-ti placa, sper sa te faca sa tanjesti dupa dragostea mea si sa te grabesti mai tare, sper ca vei citii aceste poezii gandindu-te cu drag cat de mult te iubeste cel care a fost in stare sa faca asa ceva pentru tine.
Acasa te asteapta cadouri si mai minunate ca acesta, plang de dor dupa tine, scumpa mea iubita... grabeste-te!
Cu dragoste al tau iubit ... 

Niciun comentariu: