Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Vreau doar.........

      Sa-ti spun ce am simtit intr-o zi mergeand pe strada si gandindu-ma la tine simteam cum inima te cerea langa ea, sa-ti auda vocea, sa te stranga in brate, sa te aibe langa ea.
De ai putea macar sa-i acorzi o mica sansa sa-ti spuna cat de mult tine la tine si te iubeste cu adevarat, sa o crezi, sa o intelegi ce simte cand tu o lasi mereu cu gandul la ignoranta pe care io arati. Motivul pentru care tine si te iubeste este felul cum esti tu cum ma saruti, cum vorbesti cu mine, cum te comporti. Nu iti cere sa te schimbi macar o clipa,
Accepto macar o data dandu-i o mica speranta, speranta la visului ei, care il porta mereu cu ea si spera ca intr-o zi o vei accepta asa cum e ea, cu iubirea pe care ti-o poarta, tu nu trebuie dacat sa o crezi si sa-i acorzi cateva clipe pe care ti le care sa i le oferi, nimic mai mult. Te roaga si te implora mereu sa-i acorzi un pic de atentie deoarece se raneste intruna cand o ignori si nu o asculti. Incet ,incet, incepe sa-i moara si acea mica speranta pe care,daca i-ai acorda-o sentimentele ei ar fi clipe de fericire si bucurie de care nu a,
avut de cand e cu tine. De cand e cu tine a invatat sa nu iubeasca ce obtine ba chiar din potriva sa obtina ceea ce iubeste, ceea ce doreste cel mai mult .....pe tine sa-i fii alaturi.
A invatat sa suporte si sa aiva puterea de a suporta fiecare lacrima care iese din ea si tine inchis totul, deoarece nu vrei sa o asculti si sa-i lasi o mica portita spre cararea drumului de a ajunge la tine..la sufletul tau.  Dar ea are forta mereu  de a lupta cu gandul ca nu esti langa ea, iar timpul ce ne desparte e mare si acea forta incet,incet se transforma in durere si umilinta. Fiecare vedem lucrurile dintr-o alta pozitie, dar niciodata nu discutam cum le vedem.
De mi-ar veni exact aceleasi cuvinte,cum le auzeam in minte si sa ti le spun si tie poate mai crede macar o leaca ca intradevar te iubesc cu adevarat,dar din pacate pot sa-ti spun, sa-ti scriu si sa ma exprim numa ceea ce am simtit si ceea ce am simtit o mare durere...
Hai sa vorbim deschis unul cu celalalt , sa ne cunoastem , sa ne intelegem unu pe celalalt si sa lasam orgoliul pentru alta perioada. Acorda-mi sansa si lasate deschisa ca sa te inteleg ca stiu in asa fel incat sa nu te ranesc nici cu iubirea pe care ti-o port. ranindu-te pe tine ma face sa sufar si mai mult. 
In fiecare dimineata cand se trezeste si asteapta un semn de la tine, tot ce se intampla si tot ce face e sa....astepte, sa astepte..............si tot asteapta .
Intr-un moment sau altul nu mai zic cat de greu vine si acel moment o faci, nustiu care e cauza poate o fi ca mereu imi port gandul la tine...te iubesc.
Am atatea si atatea si atatea si atatea sa-ti spun incat ma blochez cand iti aud vocea si nu mai stiu cu care sa incep, pur si simplu sunt fericit ca vorbesti cu mine si ma face sa uit de tot in afara de iubirea pe care ti-o port... nu mai stiu ce sa fac ce sa spun ca u sa fii multumita de mine si sa ma adaugi in a ta minte.Acorda-mi te rog sansa de a te cunoaste mai bine.
Sentimentul pe care il am acum in momentul de fata cand iti scriu aceste vorbe, aceste sentimente...aceasta durere..ma face sa simt ca te-am pierdut in adancul sufletului..dar aceea mica speranta imi spune::  sufar sufar nu-mi pasa cat sufar...dar sufar pentru tine ,pentru ca te iubesc.
A trecut mult timp de cand nu am mai simtit pentru cineva atata dragoste, poate prea mult timp incat am uitat cat e de dureroasa si de grea. Dar am sa trec peste toate si nu am sa regret niciodata ca am sansa sa te iubesc. Am invatat de la tine ca vorbele spuse intr-un moment de manie pot continua tot restul vietii sa faca rau celui ranit..si ca a scuza e ceva ce poate oricine, doar ca suflete cu adevar mari pot ierta
Tare as vrea sa stiu ce simti tu cand vei citi ceea ce simt eu pentru tine si sa nu-ti para un lucru neinteresant si sa dai uitarii imediat dupa ce termini..
Nu mai pot tine in mine si imi pare rau ca nu am ocazia sa-ti spun eu aceste cuvinte sa-mi auzi durerea inimii pe care glasul mil strapunge cu lacrimi intepatoare cu o durere pe care nici o alta fiinta de pe pamant nu cred ca ar face-o..Sa spun ca te iubesc nu ma feresc de nimeni absolut nimeni....fie familie , fie prieteni.. fie oricine. eu doar te iubesc si atata imi doresc sa ma asculti, sa ma crezi sa-mi acorzi o sansa!!!!
Dar nu pot!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: