Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Pentru tine

Pleaca-ti capul inspre buzele mele si ai sa fi cel mai victorios barbat.

Drumul spre mine e poteca dumbravita dinspre tine

Zambeste-mi, doar zambetul tau imi spune ca traiesc.

Ochii tai sunt fereastra mea spre paradis, de aceea imi place atat de mult sa ma topesc in ei cu orele!

Acum stiu din ce e facut paradisul, din visele care se inalta din inimile noastre indragostite.

Cu fiecare sarut,cu fiecare gest, cu fiecare te iubesc, cu praf de stele scrii-n privirea mea cea mai frumoasa poveste de iubire.

Zambeste-mi, zambetul tau imi lumineaza visele, sauta-ma, sarutul tau imi arata ca nu visez.

Tu-mi faci zilele vietii speciale cum face un poet cuvintele intr-o poezie

Saruta-ma odata si-am sa te iubesc de un miliard de ori, cate odata pentru fiecare clipa a vietii mele.

Niciun comentariu: