Vizitatori

marți, 26 martie 2013

Zbor frant de inima trista

Viata si-a cernut clipele… daca se va alege praful de iubirea mea, imi vor ramane amintirile sa le adun in suflet, si ochii pe care i-am visat cu atata patima ii voi inrama in inima secatuita si si le voi pastra lumina in ultimele sale lacrimi… Dca se va risipi fericirea mea, imi voi aduce minte ca am jurat pentru nimic in lume sa nu ranesc iubirea dintr-o alta inima, imi voi aduna toate comorile in palma si trecand-o prin parul tau, il voi face stralucitor si liber ca razele de soare, sa te poarte-n zbor cutezator acolo unde te cheama inima. Voi tremura infiorat de zborul ce ma va lasa in urma ta impreuna cu uitarea.Voi cauta alt drum si alte suflete imi vor iesii in cale, si poate intr-o zi cineva ma va iubii destul cat sa ma simt si eu zburand liber! Atata timp cat avem inimi, vise ne sunt date sa visam, si atat timp cat stim visa, iubiri se vor naste si pe pamant…



Niciun comentariu: